Seguir
Jesús Montejo Gámez
Jesús Montejo Gámez
Dirección de correo verificada de ugr.es - Página principal
Título
Citado por
Citado por
Año
Una propuesta para el refuerzo de conceptos matemáticos a través de Kahoot!
AEM Jiménez, JM Gámez, JRC Gómez
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), 2016
442016
Hybrid learning environment: Collaborative or competitive learning?
C Gutiérrez-Braojos, J Montejo-Gamez, A Marin-Jimenez, J Campaña
Virtual Reality 23 (4), 411-423, 2019
312019
A hydrodynamic approach to multidimensional dissipation-based Schrödinger models from quantum Fokker–Planck dynamics
JL López, J Montejo-Gámez
Physica D: Nonlinear Phenomena 238 (6), 622-644, 2009
262009
Exploring collective cognitive responsibility through the emergence and flow of forms of engagement in a knowledge building community
C Gutiérrez-Braojos, J Montejo-Gámez, L Ma, B Chen, ...
Didactics of Smart Pedagogy: Smart Pedagogy for Technology Enhanced Learning …, 2019
222019
A new derivation of the quantum Navier–Stokes equations in the Wigner–Fokker–Planck approach
A Jüngel, JL López, J Montejo–Gámez
Journal of Statistical Physics 145, 1661-1673, 2011
222011
Wellposedness of a nonlinear, logarithmic Schrödinger equation of Doebner–Goldin type modeling quantum dissipation
P Guerrero, JL López, J Montejo-Gámez, J Nieto
Journal of nonlinear science 22, 631-663, 2012
192012
LA EDUCACIÓN MATEMÁTICA EN LAS ENSEÑANZAS OBLIGATORIAS Y EL BACHILLERATO
ML Beltrán, LA Gordo, IF Palomares, J Montejo-Gámez, PR Alonso, ...
172020
Evaluation of research on the Knowledge Building pedagogy: a mixed methodological approach
CG Braojos, JM Gámez, MFP Vilches, AEM Jiménez
Relieve: Revista ELectrónica de Investigación y EValuación Educativa 26 (1), 12, 2020
12*2020
Developing Number Sense: An approach to Initiate Algebraic thinking in primary education
N Adamuz-Povedano, E Fernández-Ahumada, MT García-Pérez, ...
Mathematics 9 (5), 518, 2021
102021
On the derivation and mathematical analysis of some quantum–mechanical models accounting for Fokker–Planck type dissipation: Phase space, Schrödinger and hydrodynamic descriptions
JL López, J Montejo–Gámez
Nanoscale Systems: Mathematical Modeling, Theory and Applications 2, 49-80, 2013
92013
The 2030 challenge in the quality of higher education: Metacognitive, motivational and structural factors, predictive of written argumentation, for the dissemination of …
R Arroyo González, J de la Hoz-Ruiz, J Montejo Gamez
Sustainability 12 (19), 8266, 2020
82020
On a rigorous interpretation of the quantum Schrödinger–Langevin operator in bounded domains with applications
JL López, J Montejo-Gámez
Journal of mathematical analysis and applications 383 (2), 365-378, 2011
82011
Modelización como proceso básico en la resolución de problemas contextualizados: un análisis de necesidades
J Montejo-Gámez, E Fernández-Ahumada, N Jiménez-Fanjul, ...
Universidad de Zaragoza 21, 347-356, 2017
72017
Una trayectoria hipotética de aprendizaje para las expresiones algebraicas basada en análisis de errores
MV Amador-Saelices, J Montejo-Gámez
Revista Épsilon 33 (93), 7-30, 2016
72016
A review of educational innovation from a knowledge-building pedagogy perspective
C Gutiérrez-Braojos, J Montejo-Gámez, AE Marín-Jiménez, ...
The Future of Innovation and Technology in Education: Policies and Practices …, 2018
62018
Positive Interdependence in Blended Learning Environments: Is It Worth Collaborating?
C Gutiérrez-Braojos, J Montejo-Gámez, AEM Jiménez, AM Martínez
Learning strategies and constructionism in modern education settings, 50-68, 2018
62018
Desarrollo de procesos matemáticos a través del juego en Educación Infantil
M Selgar, J Montejo
Revista Épsilon 34 (95), 69-76, 2017
62017
ON VISCOUS QUANTUM HYDRODYNAMICS ASSOCIATED WITH NONLINEAR SCHRÖDINGER-DOEBNER-GOLDIN MODELS.
JL López, J Montejo-Gámez
Kinetic & Related Models 5 (3), 2012
62012
Developing and comparing indices to evaluate community knowledge building in an educational research course
C Gutiérrez-Braojos, L Daniela, J Montejo-Gámez, F Aliaga
Sustainability 14 (17), 10603, 2022
52022
On the notion of mathematical model in educational research: Insights from a new proposal
J Montejo-Gámez, E Fernández-Ahumada
Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education, 2019
52019
El sistema no puede realizar la operación en estos momentos. Inténtalo de nuevo más tarde.
Artículos 1–20