Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot7 articles
0 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- Uri SimonsohnProfessor of Behavioral Science, ESADECorreu electrònic verificat a esade.edu
- Joseph SimmonsUniversity of PennsylvaniaCorreu electrònic verificat a wharton.upenn.edu
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceCorreu electrònic verificat a cmu.edu
- Minah H. JungNew York UniversityCorreu electrònic verificat a stern.nyu.edu
- Tom MeyvisNew York University, Stern School of BusinessCorreu electrònic verificat a stern.nyu.edu
- David ShermanDepartment of Psychological and Brain Sciences, UCSBCorreu electrònic verificat a psych.ucsb.edu
- Hannah PerfectoAssistant Professor of Marketing, Washington University in St. LouisCorreu electrònic verificat a wustl.edu
- Michael O'DonnellUniversity of California, BerkeleyCorreu electrònic verificat a berkeley.edu
- Robyn LeBoeufProfessor of Marketing, Washington UniversityCorreu electrònic verificat a wustl.edu
- Alice MoonGeorgetown UniversityCorreu electrònic verificat a georgetown.edu
- Shane FrederickProfessor of Marketing Yale School of ManagementCorreu electrònic verificat a yale.edu
Segueix
Leif D. Nelson
Professor of Business Administration and Marketing
Correu electrònic verificat a haas.berkeley.edu