Crea el meu perfil
Accés públic
Mostra-ho tot19 articles
5 articles
disponibles
no disponibles
Es basa en els requisits de les agències que proporcionen el finançament
Coautors
- GraesserProfessor of Psychology and Institute for Intelligent Systems, University of MemphisCorreu electrònic verificat a memphis.edu
- Zhiqiang CaiUW-MadisonCorreu electrònic verificat a wisc.edu
- Fazel Keshtkar, Ph.D.Associate Professor of Computer Science, St John's UniversityCorreu electrònic verificat a stjohns.edu
- James W. PennebakerProfessor of Psychology, University of Texas at AustinCorreu electrònic verificat a mail.utexas.edu
- David Williamson ShafferSears Bascom Professor of Learning Analytics, University of Wisconsin-MadisonCorreu electrònic verificat a education.wisc.edu
- Carol ForsythEducational Testing ServiceCorreu electrònic verificat a ets.org
- Borhan SameiUniversity of MemphisCorreu electrònic verificat a memphis.edu
- Michael Sao PedroApprendisCorreu electrònic verificat a apprendis.com
- Vasile RusThe University of MemphisCorreu electrònic verificat a memphis.edu
- Allan JeongFlorida State UniversityCorreu electrònic verificat a fsu.edu
- Philip PavlikCarnegie Mellon University, University of MemphisCorreu electrònic verificat a memphis.edu
- Xiangen HuChair Professor of Learning Sciences and Technologies, Hong Kong Polytechnic UniversityCorreu electrònic verificat a polyu.edu.hk
- Andrew J. HamptonChristian Brothers UniversityCorreu electrònic verificat a cbu.edu
- Keith ShubeckPh.D., University of MemphisCorreu electrònic verificat a memphis.edu
- Andrew OlneyInstitute for Intelligent Systems and Department of Psychology, University of MemphisCorreu electrònic verificat a memphis.edu
- Jiangang HaoEducational Testing ServiceCorreu electrònic verificat a ets.org
- Nia NixonSchool of Education, University of California, IrvineCorreu electrònic verificat a uci.edu